Show simple item record

dc.contributor.authorGallardo Mauricio, Elisa Simaneltees_PE
dc.date.accessioned2024-05-09T15:08:21Z
dc.date.available2024-05-09T15:08:21Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14138/7668
dc.description.abstractSin resumenes_PE
dc.formatapplication/pdfes_PE
dc.language.isospaes_PE
dc.publisherUniversidad Ricardo Palmaes_PE
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_PE
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/es_PE
dc.sourceUniversidad Ricardo Palma. Repositorio institucional - URPes_PE
dc.subjectAprendizajees_PE
dc.subjectEducaciónes_PE
dc.titleRelevancia de los estilos de aprendizaje en la Educación Básica Regulares_PE
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/monographes_PE
thesis.degree.disciplineEscuela Profesional de Psicologíaes_PE
thesis.degree.grantorUniversidad Ricardo Palma. Facultad de Psicologíaes_PE
thesis.degree.nameLicenciada en Psicopedagogíaes_PE
dc.publisher.countryPEes_PE
dc.subject.ocdehttps://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.01.00es_PE
renati.typehttps://purl.org/pe-repo/renati/type#trabajoDeInvestigaciones_PE
renati.levelhttps://purl.org/pe-repo/renati/level#tituloSegundaEspecialidades_PE
renati.discipline313687es_PE
renati.jurorCórdova Cadillo, Albertoes_PE
renati.jurorCurioso Maguiña, Gino Héctores_PE
renati.jurorMontes Valer, Rosa Estheres_PE
renati.author.dni46502987


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess