• español
    • English
  • Policies
  • English 
    • español
    • English
  • Login
Search 
  •   We train human beings for a culture of peace
  • Pregrado
  • Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales
  • Search
  •   We train human beings for a culture of peace
  • Pregrado
  • Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Plan de capacitación y su incidencia en la gestión de relaciones con clientes (CRM) de los agentes del Call Center en una empresa por departamentos 

Alcántara Herrera, Diego Armando (Universidad Ricardo Palma, 2021)
Esta investigación tiene como objetivo estudiar la incidencia de un plan de capacitación en la gestión de relaciones con clientes (CRM) de los colaboradores del Call Center en una empresa por departamentos. Es un estudio ...

Av. Benavides 5440 - Santiago de Surco Lima 33 Perú | Apartado postal 1801 | ( 0511 ) 708 0000

correo: repositorioinstitucional@urp.edu.pe


 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Alcántara Herrera, Diego Armando (1)
SubjectGestión de Relaciones con Clientes (1)Plan de Capacitación (1)... View MoreDate Issued2021 (1)

Av. Benavides 5440 - Santiago de Surco Lima 33 Perú | Apartado postal 1801 | ( 0511 ) 708 0000

correo: repositorioinstitucional@urp.edu.pe